زرينه و مصدومان پرسپوليس
نوشته شده توسط : مهدی

پزشک تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: مصدوميت هادي نوروزي برطرف شده است و اين بازيکن در صورت صلاحديد کادر فني، براي بازي در برابر تراکتورسازي آماده است.


  فرید زرینه درباره آخرین وضعیت مصدمان پرسپولیس، تصریح کرد: هادی نوروزی و سامان آقازمانی دو روز است که با تیم تمرین می­کنند و مصدومیت­هایشان به طور کامل برطرف شده است. نوروزی برای بازی هفته جاری در برابر تراکتورسازی نیز آماده است و در صورت تشخیص کادر فنی می­تواند به میدان برود.

وی درباره مصدومیت سکوبرت، مدافع مالیایی تیم فوتبال پرپسولیس با رد شایعات مربوط به این بازیکن، گفت: مشکل این بازیکن کشیدگی عضله است و این مصدومیت در تمرینات پرسپولیس به وجود آمده است. با این حال این مصدومیت به زودی برطرف می­شود و سکوبرت نیز آماده حضور در تمرینات گروهی می­شود.

زرینه به آسیب دیدگی رباط زانوی علیرضا نورمحمدی اشاره کرد و گقت: آقای نورمحمدی علاوه بر رباط زانو، مچ پایش نیز آسیب دیده است. کار درمان بر روی زانو و مچ ایشان ادامه دارد و پیش از سفر به تبریز از او تست می­گیریم تا تکلیف نهایی برای حضورش در برابر تراکتورسازی مشخص شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت محمد پروین نیز خاطرنشان کرد: رباط پای آقای پروین پاره شده است و بر اساس نتایج آزمایش­ها این موضوع قطعی است. با این وجود با دو متخصص جراح زانو نیز هماهنگ شده است تا با معاینه وی، نظر نهایی را اعلام کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: